Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/firmowe/domains/tafirma.pl/public_html/szablony/200074/index.php on line 208

iconDo kawiarni i restauracji

Wykorzystując dobroczynne oddziaływanie zapachu w firmowym biurze można z powodzeniem wpływać ...

więcej »

iconDo sklepu

Dobre pierwsze wrażenie jest podstawą do zdobywania nowych klientów. Jak dowiodły badania...
 

więcej »

iconDo salonu i gabinetu

Nasi klienci często nie zdają sobie sprawy dlaczego w jednym z salonów czy gabinetów...
 

więcej »

iconDo wnętrza

Coraz większą wagę przykładamy do zapachów jakie towarzyszą nam na co dzień we wnętrzach...  

więcej »

Zapachy - element dekoracji i aranżacji salonów oraz sklepów - coraz częściej uważane za element wyposażenia

Wyposażenie sklepów, salonów a zapachy

AROMAMARKETING W SKLEPACH, SALONACH KOSMETYCZNYCH, GABINETACH LEKARSKICH, SALACH TRENINGOWYCH I SIŁOWNIACH

Od kiedy zaczęto zdawać sobie sprawę, jak wielki wpływ na nasze decyzje mają zapachy, aromamarketing stał się popularnym narzędziem wspierającym sprzedaż i bardzo efektywną formą naszej reklamy!

Podstawowa zasada dobrej sprzedaży to odpowiednia reklama czyli wyrobienie w klientach pozytywnego nastawienia do oferowanych przez nas towarów i usług. Przyjemny, efektowny zapach jest synonimem elegancko wyposażonych wnętrz, profesjonalnej obsługi i najwyższej jakości towarów i usług.

Świetnie zaprojektowane wnętrza oraz efektowne wyposażenie salonów kosmetycznych i fryzjerskich, wyposażenie siłowni, wyposażenie sklepów i salonów sprzedaży czy gabinetów lekarskich uzupełnione o niepowtarzalny, przyjemny zapach tworzą bardzo dobry klimat do zakupów i korzystania z usług a także wzmacniają pozytywne skojarzenia z naszą firmą, jej dobrą opinię i wizerunek.

Estetyka, wygląd i wyposażenie sklepów, salonów kosmetycznych, gabinetów lekarskich czy siłowni to pierwszy krok na drodze do sukcesu w sprzedaży, ale to nie wszystko. Zawsze warto pamiętać o tych elementach wyposażenia, których nie widać.

Klienci często nie zastanawiają się nad tym, dlaczego lepiej czują się w jednym wybranym przez siebie salonie czy gabinecie a gorzej w innym. Wytłumaczeniem może być tutaj zapach - to właśnie zmysłowym kwiatowym aromatom zawdzięczamy działanie relaksujące i odprężające, z kolei cytrusom działanie pobudzające.

Niejeden z nas doskonale zna dobroczynną moc olejku różanego, który zwalniając pracę serca działa uspokajająco, usuwa stres i lęki.

Odpowiednio zaprojektowane wyposażenie salonów fryzjerskich, salonów i gabinetów kosmetycznych, Wellness & SPA jak również siłowni i sal treningowych jest ważnym czynnikiem przyciągającym uwagę, ale w tych miejscach nie do przecenienia jest rola jaką pełni zapach, który silnie działa na podświadomy wybór klientów.

Pamiętajmy, aby nie przesadzać jednak ze zbyt intensywnym perfumowaniem . Dozujmy zapachy z umiarem, aby nie uzyskać efektu odwrotnego do zamierzonego. Osoby przebywające w firmie stopniowo przyzwyczajają się do używanego zapachu i z czasem słabiej go odczuwają, ale wchodzący klienci doskonale go wyczuwają.

Jeśli do tej pory nie byliśmy przekonani o wykorzystaniu zapachu w naszej firmowej strategii, już dziś sięgnijmy po pachnące narzędzia aromamarketingu.

Kontakt

tel.: 505 230 794
e-mail: biuro@aromalinea.pl

Aktualności

  • Nowość w naszej ofercie

    Nowość w naszej ofercie: posiadamy już w sprzedaży Automatyczne dozowniki do zapachów wraz z odpowiednimi wkładami zapachowymi. Dodatkowe informacje znajdą Państwo w naszym sklepie internetowym. ...

  • Nowa oferta

    Oferujemy próbki naszych zapachów, w cenie 6,50 zł/sztuka + koszty wysyłki: 9 zł przy przedpłacie na konto lub 18 zł przy wysyłce za pobraniem. Dodatkowe informacje telefonicznie lub mailowo. ...

  • Troszkę o zapachach

    Zapach wanilii sprawia, że mniej się denerwujemy i nie wpadamy w panikę. Zapach lawendy uspakaja i wycisza, pomaga zasnąć i utrzymać spokojny sen. Zapach jaśminu sprawia, że nasz mózg staje się aktywniejszy, a woń. Zapach mięty wzmaga czujność. ...

Zapach Sukcesu
New York